domingo, 7 de noviembre de 2010

El mes d'abril passat vaig fer un curs de fotografia, tot començant des de les beceroles. Ben aviat, la meva professora, la Noelia, em va fer descobrir les possibilitats expressives de les imatges. Al principi em va costar molt trobar coses per "explicar", sobretot perquè estava atrafegada intentant trobar temes, enquadrar, enfocar i seguir les indicacions de composició que ella ens anava explicant. Però poc a poc la motivació per fer fotos m'ha anat atrapant i ara la màquina i jo anem moltes vegades a passejar, a la recerca de descobriments visuals.
En aquest blog m'agradaria explicar coses a través de les meves fotos. A veure que us assembla. Si em podeu ajudar a millorar us ho agrairé.
De tota manera, moltíssimes gràcies a tots i a totes per interessar-vos pel meu treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario